昨天晚上,Rosan打電話給我,說她有個朋友明天都要跑八百米,曾文強。其實我在之前都認識這個名字,也知道他是一個很強的對手。聽了她的電話,我也有點緊張,但一會兒後心情就平伏。就連今天的心情也很好。
乘車去運動場途中大堵車,所以跑第一項的人要在車上熱身……我覺得我今天的狀態不是最好的,比賽前的一小時我就開始熱身,然後去昭集,在這個時候,我才發現我不見了東西。我打算比賽完才去找。比賽前有很多人為我打氣,Ro驚、小璐,桂榮仲話會係小息帶領成班人幫我祈禱添!
今日場賽事,一開波我就爆左出去,到第二個灣道時聽到有個啊sir同佢個學生講:頭兩個好快,唔好跟佢。第一個圈我就一路領先,開圈1:01,再過多百五米都係我帶頭,但差不多到二百米時,有個人過左我──曾文強,果時我已經唔想跑,想放棄,突然聽到林佳華為我打氣,叫我跟住佢,我就跟住佢,最後一百憑著凌厲後徑,爆贏曾文強,勇奮冠軍。
不過啊毅就差D破唔到紀錄,佢都係冇破紀錄命,舊年又係咁,聯校學界都差D破。
四四差0.7秒破紀錄啊!算啦。
真有D唔開心,唔見左野,不過都唔緊要啦,有禁多人幫我打氣!
多謝幫我打氣同希望我贏ge人!
曾文強,同佢傾左幾句,都有少少大將之風,不失為一個勁人! |