~生果家族~甘蔗園
日記有咩用?
日記記的不只是傷心事,我也有很多快樂的事情可以記載!
新一年,新開始,新人事,新作風。
我也要有新的突破!
moto
暱稱: 柑庶
性別: 男
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
暴雨中比賽
2007-05-19
想做功課!
月記
我抽根喇!
2006 年 12 月 2 日  星期六   晴天


都幾輕鬆 分類: 未分類

今日八點幾就醒左,睇左陣書,本來想早D去圖書館,但禁早又唔知有冇人去,就等多陣。跟住啊堅都話去,不過佢話下午先去,如果早上去,又翻屋企食飯會好浪費時間。所以我都唔去住,就叫啊毅同我去跑步。
跑啊跑啊,有少少辛苦,冇態啊!
跑多陣就行埋一面休息,俾我見到Zoie係度跑步喎,雖然跑得唔係好快,不過跑姿都同佢以前差好多。

吃飽後去圖書館溫書..................


小璐同sarah五點就話走,之後RO驚都話走,叫埋我走,我就跟住去,出左圖書館見到小璐企左係商場門口,就好似果D人做埋D非法ge野,帶我去見佢大佬。去到果度,意想不到見到sarah!
嘩,真係意想不到,好驚喜啊。我地走左去一處好少人ge地方---食蛋糕啊,我有許到願,不過就唔記得吹果支冇點著ge蠟燭,算啦。之後就切蛋糕,以紙合代碟,冇叉照食,不過我有個A型朱古力^.^
塊底餅就好好味,個蛋糕就勁勁好味!
唔講你唔知,呢個蛋糕係我第一個生日蛋糕黎ga!有份見證呢一刻,你地真幸福。哈哈哈哈!!有你地呢班朋友真好!你地俾左我一個這麼難忘的生日,為我人生刻畫下這個歷史性的一刻。多謝晒!!

今日係不平凡的一天,不過今日過後,又要要對考試,繼續平凡的生活。希望大家今次考試成績都會理想啦,今次唔得,下次就更加努力,考好D啦!
                                                                    

[ 此日誌受密碼保護 ] 分類: 未分類

請輸入瀏覽密碼: