昨天小璐叫我帶籃球回校,她放學後要和小熊打籃球。我想了想,倒不如我一大清早就自己回到學校射球!八點就回到學校,自己在射球,一會兒後HoT.....來了,就鬥了一會兒。 備試班,我也不知道有多少用處,上課她只叫我們做練習,然後就說出答案。我覺得這個班最大的用處就是可以強迫我做練習,因為我不會自覺地做。放學後又去了打球。沒有技術交流的樂趣,只可算是一班同學的普通玩樂,別有一翻樂趣! 十二點,帶著一身的疲憊回家,趕快吃飯,然後就立刻去灣仔。很怕遲到,因為我不知道要多久車程,又怕去到了沒有時間熱身。幸好,我有時間作充份的熱身,不過我也沒想過會拿獎,但結果出乎我意料之外,我跑兩分十二,比聯校時慢兩秒,但最後竟然有第三!不過就輸了給曾文強.。我要在學界聯賽擊敗他。明天標槍,盡力而為,不知勝算有幾高。四四.......有幸運之神幫忙,我想也有機會贏。明天不想去,很多功課,很多測驗,很想溫習! (一把很久不見的聲音出現:這不是我的盡頭!)
今日pht test ,考得好差,第六題全軍覆沒,搞到我心情唔係幾好,成日都冇咩心機。
作家講座,比我預期中相差好遠,我估唔到今次係禁唔悶ga!古農都幾搞野! 不過放學個講座就真係聽到我想死,訓又唔想訓,聽又聽唔明,個doctor X講野又一舊舊,好彩後黎同桂榮有野玩, 笑到我肚痛!咁先冇禁悶咋! 校隊閉門練兵,點進步?見到隻bird就想xxxxxxx