~生果家族~甘蔗園
日記有咩用?
日記記的不只是傷心事,我也有很多快樂的事情可以記載!
新一年,新開始,新人事,新作風。
我也要有新的突破!
moto
暱稱: 柑庶
性別: 男
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
暴雨中比賽
2007-05-19
想做功課!
月記
我抽根喇!
2007 年 1 月 16 日  星期二   晴天


有傷在身 分類: 未分類

早果排練跑唔識得節制,又踢波,又有比賽,搞到依家隻腳都傷左,好彩都唔算大件事,如果唔係,跑唔到學界就死喇!相比之下,佢可能大件事D,我又唔識安慰人,淨係識聽人講野,希望佢可以快D冇野啦。專心學業咪好囉,再唔係你想做咩,我都可以陪你ga。

2007 年 1 月 14 日  星期日   晴天


第一次公開獎~~失望 分類: 未分類

尋日朝早打波,狀態好過之前少少喇,控波都好左。
中午去練標槍,前兩次去,最多都係三十米,連ICY都話我咋左,不過今次標都應該有四十米。有點兒興奮!
夜晚去踢波,到左球場,凍到飛起,得周長到左。今次冇好似上次咁發波溫,控波都OK。

今日係家長日,不過我去左參加葵青區越野賽。一見到其他參賽者,就覺得今日好大機有獎,早知尋晚唔做禁多運動啦。
一開波,跟住大隊跑,跑左一陣就出乳酸,前面班藍衫怪,原來得個樣,上完斜路就俾我過晒。不路跑,又口乾,又腳軟,好辛苦,就到終點,聽到有個行人係度數人頭,數到我時就第十。嘩!有獎拎,我死都跑埋佢啊!最終我都有第十,啊毅第九,啊寶第四。有團體實win硬。
第一個越野賽個人獎,本應開心。原本以為個牌細隻極都有個限度,點知真係好細,大個平時果D小小,又冇黏膠紙,搞到個面花晒。下個星期分齡賽,想拎獎,不過應該唔得。學界目標,男團第一。馬安山杯,唔知啊sir有冇報!

好驚升唔到中六,前途感到一片渺茫。