~生果家族~甘蔗園
日記有咩用?
日記記的不只是傷心事,我也有很多快樂的事情可以記載!
新一年,新開始,新人事,新作風。
我也要有新的突破!
moto
暱稱: 柑庶
性別: 男
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
暴雨中比賽
2007-05-19
想做功課!
月記
我抽根喇!
2006 年 12 月 29 日  星期五   晴天


這個聖誕真特別 愉快 分類: 未分類

這個聖誕本來平平無奇,但聖誕過後都有人送野俾我喎!
雖然唔係D好特別ge野,但係我都好開心啊!多謝你地!
唔知係唔係心情好,第一次跑十一個二百快二百慢,係無行過ga
打波手感又好翻少少。不過......
尋日一大班人去打波,初頭就有幾個人鬥波,
有D人就坐係度打機,輪到腳震打機,
其他人冇野做,就走過黎打波啦,
過左一陣,腳震獨個兒走到籃球柱後
企左一陣就係度CRY,我行埋去問佢咩事,
佢越哭越妻涼,原來佢話佢係度打機,我地走晒去打波,
佢好似被遺棄。不知過了多久才起身一起打波。

2006 年 12 月 27 日  星期三   晴天


功課好亂啊! 分類: 未分類

中文成堆功課,幾份讀書報告,仲要係唔同類型,搞到我都唔知邊份打邊份,二百字果份我隨意做了一本書,但又不知道這份功課是否一定要做有關香港或中國歷史的書籍。數學和物理都不想做,不想計數…還有什麼功課,我也忘記了。

啊!!!這幾天都很晚才睡,還經常踢足球,非常疲憊,明天去荃灣會練跑,看來又要抽根了!Yeach!
元旦長跑…放棄,目標:葵青區城野公開賽!

今天她竟然跟我道歉,令我非常意想不到。其實你也沒有做錯什麼事,根本不須要這樣做。這件事也不會影響我們的友誼。
但是你為了這麼的一件事跟我道歉,你這個朋友我真的沒交錯。最失望的是現在還沒有看過那些照片!

Sarah......好好好........
想去圖書館還書,去到圖書館才知道今天圖書館休息,然後就把圖書暫放在我這裡。
忘了謝謝Zoie送給我一個護碗,我現在很少打籃球,但是我打籃球時就會帶上它。thanks