~生果家族~甘蔗園
日記有咩用?
日記記的不只是傷心事,我也有很多快樂的事情可以記載!
新一年,新開始,新人事,新作風。
我也要有新的突破!
moto
暱稱: 柑庶
性別: 男
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
暴雨中比賽
2007-05-19
想做功課!
月記
我抽根喇!
2006 年 10 月 29 日  星期日   晴天


再一特破 分類: 未分類

今日離島區陸運,好多勁人都去左分齡,所以我覺得呢度唔係禁好玩。早上跑八百,知道頭三要係開幕禮領獎後就好想有頭三,最好就同啊毅啊寶,三個伍若瑜一齊。最後啊毅第一,我第三。二分十一,個人最佳成績!領獎禮要十幾甘個人坐係度等,仲要等主禮嘉賓講一大段野,熱到我就昏喇!

啊毅二百米第一,不過事後俾人篤,搞到要check身份證,好嘛煩,跟住跑四四,上左線先話要check我地,真係好興。啊力山x田徑隊好串,好想贏佢地,不過朱仔同啊寶都可能太疲倦,啊寶跑左三槍。朱仔一百米,格離果個偷步,佢以為會再開過槍,點知個裁判唔理,搞到佢冇獎。佢四四都唔係好想爭第一,所以冇盡力,最終我都追唔到,得第二。

好驚聯校,當大家對我好大期望時就會怕跑得唔好。前日踢波,今日都唔係跑得好差,不過聯校前我一定唔會做運動。好驚到時狀態唔好。標槍又好飄忽,好時都唔錯,不過又有時會死槍或唔順槍,到時三甲不入就死了。

2006 年 10 月 22 日  星期日   晴天


有悲有喜 分類: 未分類

今年是伍若瑜參加第一個區際公開賽的日子,可能是昨天太晚睡了,今天沒有什麼精神。
第一項是四百米,我們學校只有我同啊亮跑四米。看見別人的樣子都非同小可,我心裡都有點兒怕…
四百:56:13  三甲不入,啊亮就54:10  得第一。
跑完四百米後很辛苦,有點兒頭睧,有點兒作嘔。石sir叫啊毅可以不跑800m,我以為我也可以不去跑,我就走過去問他,他說我如果是累的話就不應該跑400m,聯校報了我800m,我要去「吸經」。
最後我和毅都有跑800m,啊毅還破了大會的400m (56:83)和800m(2:13)紀錄。
說起800m就令我氣憤,第一組某幾個人好像不會跑步那樣,第一圈後在玩(1 0n 1),有問題。800m別人一開始就又推又拉,我不夠推,所以沒有搶到好位,然後就一直被人包圍著,不可以發圍,一個跑在我前面,但迅度不快。一個跑在我旁邊,令我不能cut外線…但在最前面有一人開始與我們拉開距離。我在第一圈後的直路才可以加速過人,這時第一那個人己走了很遠,最後都以0.2秒之差輸了!時間是(2:14)!
標槍39.6m  負於林佳華,他41.5m破大會紀錄。
四乘四百米3:41 ,距離聯校紀錄 兩秒,到時一定要……

今天破左三個個人record,同時都得到三張石sir ge自助餐。下次比賽再破過,睇佢點死!