今日離島區陸運,好多勁人都去左分齡,所以我覺得呢度唔係禁好玩。早上跑八百,知道頭三要係開幕禮領獎後就好想有頭三,最好就同啊毅啊寶,三個伍若瑜一齊。最後啊毅第一,我第三。二分十一,個人最佳成績!領獎禮要十幾甘個人坐係度等,仲要等主禮嘉賓講一大段野,熱到我就昏喇!
啊毅二百米第一,不過事後俾人篤,搞到要check身份證,好嘛煩,跟住跑四四,上左線先話要check我地,真係好興。啊力山x田徑隊好串,好想贏佢地,不過朱仔同啊寶都可能太疲倦,啊寶跑左三槍。朱仔一百米,格離果個偷步,佢以為會再開過槍,點知個裁判唔理,搞到佢冇獎。佢四四都唔係好想爭第一,所以冇盡力,最終我都追唔到,得第二。
好驚聯校,當大家對我好大期望時就會怕跑得唔好。前日踢波,今日都唔係跑得好差,不過聯校前我一定唔會做運動。好驚到時狀態唔好。標槍又好飄忽,好時都唔錯,不過又有時會死槍或唔順槍,到時三甲不入就死了。
|