~生果家族~甘蔗園
日記有咩用?
日記記的不只是傷心事,我也有很多快樂的事情可以記載!
新一年,新開始,新人事,新作風。
我也要有新的突破!
moto
暱稱: 柑庶
性別: 男
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
暴雨中比賽
2007-05-19
想做功課!
月記
我抽根喇!
2006 年 9 月 16 日  星期六   晴天


太辛苦了 分類: 未分類

好耐冇打日記,星期三果日,紅雨喎,下午唔使翻學,不過都唔係好開心,冇得上CIT,又要上兩堂中文,太難受喇!
翻屋企時,開頭唔大雨,愈落愈大,行下行下,好想在雨中漫步……翻到屋企,想叫啊毅落去跑步,點知佢就吃緊飯,點跑喎,本來我仲想跑樓梯ga!不過算啦,一個人跑都唔好玩ge。打左陣機,搞到我唔想去荃灣會練跑,本來都唔去,點知家豪Msn叫啊毅去練跑,風再不改。搞到我都想去。到左四點幾,好大雨啊,成個天都白色一片,禁大雨,都唔知點跑,不過應承左人就去喇,啊寶都話去,如果去到冇人,咪三個人跑喎!不過到左六點幾,就慢慢細雨喇,唉!想落大雨跑步都唔得!

荃灣會D人真係有D問題ga,禁有精力ge,有跑不完的氣力,唔知幾時先可以好似佢地咁。荃灣會練跑真係好有氣氛,大家都好易相處,好好人。仲有,佢地有時一齊發出高頻率ge叫聲,成個場ge人都聽到!好玩!

2006 年 9 月 10 日  星期日   晴天


必達~~~~ 分類: 未分類

    今朝天未光我就自己醒左,不時有寒風從窗口吹進,陣陣涼吹在我的身上,令我回想起以往秋天的日子,實在是快樂不過。時間真係過得好快,往年的事就像發生在昨天一樣。
    我趕緊起床刷牙洗面,然後叫啊毅起身,站在窗口,讓風吹著的感覺真的很舒服……打電話叫陳桂榮起身,唉!佢又說不想去,不去就別跟人說要去嘛。在開跑之前,我已知道這次不會跑得很好,結果比預期還要慢!不過在我比賽後發生了一件意想不到的事……跑完後,我們就坐在一旁休息和等候還未完成比賽的同學,突然見到有個中年男士走過來。
嘩!不是嘛,這個人為什麼像某個人的呢?再看真一點,不錯,是他。可能是我們的衣服太鮮豔了,所以他一看就看見我們,他走過來和我們打招呼,我們都高興地叫了他一句:黃Sir。然後和他聊了幾句就走了。他在其他學校教,那裡的學生怎麼有我們那麼聽話。不知道在nike挑戰賽會不會看見他呢?