好耐冇打日記,星期三果日,紅雨喎,下午唔使翻學,不過都唔係好開心,冇得上CIT,又要上兩堂中文,太難受喇!
翻屋企時,開頭唔大雨,愈落愈大,行下行下,好想在雨中漫步……翻到屋企,想叫啊毅落去跑步,點知佢就吃緊飯,點跑喎,本來我仲想跑樓梯ga!不過算啦,一個人跑都唔好玩ge。打左陣機,搞到我唔想去荃灣會練跑,本來都唔去,點知家豪Msn叫啊毅去練跑,風再不改。搞到我都想去。到左四點幾,好大雨啊,成個天都白色一片,禁大雨,都唔知點跑,不過應承左人就去喇,啊寶都話去,如果去到冇人,咪三個人跑喎!不過到左六點幾,就慢慢細雨喇,唉!想落大雨跑步都唔得!
荃灣會D人真係有D問題ga,禁有精力ge,有跑不完的氣力,唔知幾時先可以好似佢地咁。荃灣會練跑真係好有氣氛,大家都好易相處,好好人。仲有,佢地有時一齊發出高頻率ge叫聲,成個場ge人都聽到!好玩!
|