~生果家族~甘蔗園
日記有咩用?
日記記的不只是傷心事,我也有很多快樂的事情可以記載!
新一年,新開始,新人事,新作風。
我也要有新的突破!
moto
暱稱: 柑庶
性別: 男
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
暴雨中比賽
2007-05-19
想做功課!
月記
我抽根喇!
2006 年 7 月 14 日  星期五   晴天


翻小學 分類: 未分類

今日十一點零六分,肥鵬致電給我。當時,我還是睡得很熟。他叫我十一點半到小學探望老師,在校門等。我想,回校沒問題,但是你昨天又不跟我說幾點等。今天又不早點打給我,我怎麼去準備呢?
唯有很快地梳洗,然後吃完早餐就跑去小學。當我快要走到小學時,電話響起,我也看見鵬拿著電話,我知道是他打給我,我也不苦時間去聽電話。走到門前,見到鵬和娜娜正跟李sir談話,我也加入了。然後我們上去教員室,看到很多老師,竟然有不少老師認得我啊!真好。不過也有很多新的面孔,我看到有個女老師的校子都不錯,真的想走過去和他聊一聊。加入了校友會,都不知有什麼工作要做,算了吧。
然後我們就去吃午膳,回想一下,自從升了中學以後,我都好像沒有跟娜娜這樣地聊天了。有很多小學同學都很久沒有見過面了。下次一塊兒去吃飯,不知道見到面,會怎樣呢?

不知道我們3C班以後又會怎樣呢?希望我們以後就算是分開了,也會有很多機會相聚在一齊。

 

 

2006 年 7 月 12 日  星期三   晴天


無奈 分類: 未分類

中三終於都完結了,星期二派成續表,考得好差,不過不要緊啦。中四一齊努力!大食會,有好多野食啊!又有得唱歌,好多老師都有黎到,送左首Today俾戴sir,可惜黃sir剛剛出左去,我地一唱完,我就見到佢翻喇!再見喇,你地兩個都係我尊敬ge老師,我會記住你們的!我見戴sir有D感觸,我都明白ge,佢係度教左禁多年,雖然佢係訓導組,不過我知道有好多人都很尊敬他。以前有個俾佢踢出校ge同學,見到佢都會同戴sir打招呼……

中三今年…真的是發生了太多事,金山之下、踢波都令到我同好多人ge關系拉近左。首先我想多謝小璐,你帶俾我好多開心!同你一齊好舒服,就算唔開心,同你傾一偈,就會冇乜野。可以同你做到好朋友,我覺得好好彩!希望以後我地都會係好好的朋友。
Sarah:好多謝你可以同我分享不開心,係喎!我上次話唔開心,要你唱歌俾我聽,你有冇唱到!你在我不開心的時候和我傾偈,我已經好開心,唱唔唱歌都冇所謂啦。仲有啊,上次整親你隻手,依家點啊?我會唔會在你手上留終身烙印ga?
Winnie:好多謝你係唔開心ge時候同我分享,你俾我ge感覺總是笑口常開!成日都聽到你ge笑聲。你依家出街有隻手俾你拖下,真係幸福!希望你以後同我分享ge都係開心野啦!
媽子:講起呢個稱呼,都要多得Winnie,佢唔叫你賴媽,我就唔會叫你啊媽!你幾時先可以找到你的真命天子?記得同我講喎!
華妹:我幾時叫你華妹ga?同你傾偈,我可以好放心,唔使唸過先講,同你講D秘密又唔驚你講出去。你冇野做時,咪打俾我傾下偈囉!講D我唔知ge野俾我知!
Zoie:我始終都復覺得直叫你個名親切D!呢年我成日激嬲你,不過我同你一齊時,都會好開心。我地一齊都發生左好多野,唔開心果D在我腦海中已變得模糊,但係我會記個開心的事情的。