中三終於都完結了,星期二派成續表,考得好差,不過不要緊啦。中四一齊努力! 大食會,有好多野食啊!又有得唱歌,好多老師都有黎到,送左首Today俾戴sir,可惜黃sir剛剛出左去,我地一唱完,我就見到佢翻喇!再見喇,你地兩個都係我尊敬ge老師,我會記住你們的!我見戴sir有D感觸,我都明白ge,佢係度教左禁多年,雖然佢係訓導組,不過我知道有好多人都很尊敬他。以前有個俾佢踢出校ge同學,見到佢都會同戴sir打招呼……
中三今年…真的是發生了太多事,金山之下、踢波都令到我同好多人ge關系拉近左。首先我想多謝小璐,你帶俾我好多開心!同你一齊好舒服,就算唔開心,同你傾一偈,就會冇乜野。可以同你做到好朋友,我覺得好好彩!希望以後我地都會係好好的朋友。
Sarah:好多謝你可以同我分享不開心,係喎!我上次話唔開心,要你唱歌俾我聽,你有冇唱到!你在我不開心的時候和我傾偈,我已經好開心,唱唔唱歌都冇所謂啦。仲有啊,上次整親你隻手,依家點啊?我會唔會在你手上留終身烙印ga?
Winnie:好多謝你係唔開心ge時候同我分享,你俾我ge感覺總是笑口常開!成日都聽到你ge笑聲。你依家出街有隻手俾你拖下,真係幸福!希望你以後同我分享ge都係開心野啦!
媽子:講起呢個稱呼,都要多得Winnie,佢唔叫你賴媽,我就唔會叫你啊媽!你幾時先可以找到你的真命天子?記得同我講喎!
華妹:我幾時叫你華妹ga?同你傾偈,我可以好放心,唔使唸過先講,同你講D秘密又唔驚你講出去。你冇野做時,咪打俾我傾下偈囉!講D我唔知ge野俾我知!
Zoie:我始終都復覺得直叫你個名親切D!呢年我成日激嬲你,不過我同你一齊時,都會好開心。我地一齊都發生左好多野,唔開心果D在我腦海中已變得模糊,但係我會記個開心的事情的。 |