~生果家族~甘蔗園
日記有咩用?
日記記的不只是傷心事,我也有很多快樂的事情可以記載!
新一年,新開始,新人事,新作風。
我也要有新的突破!
moto
暱稱: 柑庶
性別: 男
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
暴雨中比賽
2007-05-19
想做功課!
月記
我抽根喇!
2006 年 10 月 14 日  星期六   晴天


2006-10-14 分類: 未分類

前日係Yuki生日,遲左D都唔怕啦,:「生日快樂!」
果日八個女仔,一個男仔去左飲茶,我都好耐冇飲茶喇,應該都有年幾,估唔到今次去飲茶係成班同學去。

呢個星期都好多功課做,又要做埋下星期果D,一星期三去中英戲劇教育海上遊,跟住晚上又要去練跑,果日成日都唔使做功課溫書喇,所以咩都要準備好!

剛剛過左個四社陸運,合共奪得兩金兩銀兩銅,仲有一個獎杯!實在大興奮喇,唯一ge缺陷就係報左三項個人項目,一項都達唔到石江老師俾ge標准,差一點點,就可以去吃自助餐!!!!不過我都唔希罕,舊年我有三張,都冇去到,因為自助餐同圖書館撞期,所以我去左圖書鐘果個。今年我估我都應該有兩至三張掛。

如果大膽嘗試,可能會成為贏家,但都可能會輸得好慘,如果保守D,跟住人,可能唔會贏,不過都會有三甲。你會點做呢?

2006 年 10 月 8 日  星期日   晴天


中秋 分類: 未分類

依家非常之眼訓,昨夜六點先訓,十二點就起左身,本來二點同sarah去荃灣,跟住佢打黎話今日係公眾假期,好彩咋!
尋日係中秋佳節,我地去左城門BBQ,馬嬲夜晚會上翻深山ga,所以唔怕有馬嬲。
不過玩得唔係好開心,缺少左D野…又冇乜傾到偈…
.........................................................................................................................
四點,由荃灣行翻屋企,行行下,玩猜包剪X上樓梯,佢地真係太不中用了,我輕易勝出。
行到大羅有,原本腳震行到油站(佢事後話我知,仲話我行得慢),坐左一陣,傾偈。秋風吹過黎,都幾舒服,差D就想訓係街邊!
今日肥s真辛苦,行左禁耐!