前日係Yuki生日,遲左D都唔怕啦,:「生日快樂!」
果日八個女仔,一個男仔去左飲茶,我都好耐冇飲茶喇,應該都有年幾,估唔到今次去飲茶係成班同學去。
呢個星期都好多功課做,又要做埋下星期果D,一星期三去中英戲劇教育海上遊,跟住晚上又要去練跑,果日成日都唔使做功課溫書喇,所以咩都要準備好!
剛剛過左個四社陸運,合共奪得兩金兩銀兩銅,仲有一個獎杯!實在大興奮喇,唯一ge缺陷就係報左三項個人項目,一項都達唔到石江老師俾ge標准,差一點點,就可以去吃自助餐!!!!不過我都唔希罕,舊年我有三張,都冇去到,因為自助餐同圖書館撞期,所以我去左圖書鐘果個。今年我估我都應該有兩至三張掛。
如果大膽嘗試,可能會成為贏家,但都可能會輸得好慘,如果保守D,跟住人,可能唔會贏,不過都會有三甲。你會點做呢?
|