尋日練跑,非常輕鬆,一個三千,再三個百五就完事,跑完就入體育管幫伍若瑜打氣。為了睇波搞到我冇鬆根。 我地成班田徑隊ge都入左去打氣,不過伍若瑜最終都輸左。我地幾個田徑隊ge入左更衣室,林肉風一入黎見到我地頭Dup Dup, 就鬧我地,叫我地唔好傷心.....講講下就講到聯校要贏,士氣激昂。
今日上堂都冇咩心機,PE堂做左陣體操,其他人就跑圈考試,我就好悶咁係度射波,唔知係唔係就到聯校,周身肌肉都唔係幾自然。聽日有三個test,到依家功課都未做完!Amaths有D唔明。
好多功課啊,尤其是中文,五篇剪報,一篇六百字讀書報告,點算好! 我見B班D人都好勤力,我都唔知點算好。 我又唔想唔練跑,練跑又少左時間溫書。 如果唔毅入到港青,我就唔跑。