~生果家族~甘蔗園
日記有咩用?
日記記的不只是傷心事,我也有很多快樂的事情可以記載!
新一年,新開始,新人事,新作風。
我也要有新的突破!
moto
暱稱: 柑庶
性別: 男
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
暴雨中比賽
2007-05-19
想做功課!
月記
我抽根喇!
2006 年 5 月 27 日  星期六   晴天


又是落雨天 分類: 未分類

今朝翻到學校,好多人啊!
做模型,做左一陣,
就踢波喇。

今日都冇做到D乜,
踢波都唔係好好玩姐!
今日天色唔好,
我心情都唔係禁好,
升中四真係多野煩,
十五十六,都唔知入咩班好,
又未必入到喎!
成績差都仲唔俾心機溫書!
點算好啊?

不如孝完試3C班一齊去玩咯!
好嗎?
中四就要準備會孝,
中三就玩盡佢啦!
黃文灝又話組隊band去愻顛ge,
幾時報名啊?

唔知係咪真係星期一調位呢?
雖然我同邊個坐都冇咩所謂,
但係唔知點解覺得…
依家好唔想郁動禁多,
坐係度都幾好啊!
Poter、陳子軍,倫敦,兩位華姐,
都好好人,使到我上堂唔使禁悶。

2006 年 5 月 25 日  星期四   晴天


班際輸左lu~~ 分類: 未分類

一年一度的班際籃球賽,今日左操場舉行。
3C班經一翻搶救後,還是輸波?
今日佢地打得好好啊!
雖敗猶榮啦!
輸波之嘛!我地輸得起啊!
唔好唔開心啦。我知你地都冇乜唔開心ga喇。
放學Miss Leung請食雪條,
周sir又黎埋,可能想請我地食雪糕啊!
真係好喇。
食食下,我見周sir好有型咁食,
我咪話佢好型囉!
佢又聽唔到喎,搞到我要好大聲咁講:
「你好型啊!」

踢波,贏雁又贏波喇,
希望佢地可以順利入決賽啦。
之後我同肥鵬去wellcome買野,
翻黎後就去踢波,
踢踢下,都冇留意場邊。
到輸波翻場邊時,先見到大佬坐左係度。
真有少少驚喜!

聽日圖書館有聚餐啊!
唔知有幾多野食呢?
記得上年我買左好多汽水,
飲唔晒,放學DC米蘭要比賽喎!
就幾支未開過ge汽水落去,
準備贏波慶祝,
就算輸左,都入左決賽,
一校慶祝,
點知真係贏左喎,
開心到跳起啊!