今朝翻到學校,好多人啊!
做模型,做左一陣,
就踢波喇。
今日都冇做到D乜,
踢波都唔係好好玩姐!
今日天色唔好,
我心情都唔係禁好,
升中四真係多野煩,
十五十六,都唔知入咩班好,
又未必入到喎!
成績差都仲唔俾心機溫書!
點算好啊?
不如孝完試3C班一齊去玩咯!
好嗎?
中四就要準備會孝,
中三就玩盡佢啦!
黃文灝又話組隊band去愻顛ge,
幾時報名啊?
唔知係咪真係星期一調位呢?
雖然我同邊個坐都冇咩所謂,
但係唔知點解覺得…
依家好唔想郁動禁多,
坐係度都幾好啊!
Poter、陳子軍,倫敦,兩位華姐,
都好好人,使到我上堂唔使禁悶。
|