今日我都算黑仔喇!朝早翻學前,
知道PTH file唔知去左邊。
死啦,要留堂,點算。
叫miss 蔡,佢又唔肯幫我改,
Lunch翻屋企食飯,
又唔記得帶衫,咪叫我細佬幫我囉。
翻到學校,搵石sir幫我改,又搵唔到佢。
咪搵小梁梁啦,我都知佢肯ga喇
miss真係好好人啊!
多謝!多謝!
今日場波,始終都係輸左。
射失9碼…對唔住啊!大家。
搞到其他人失望!
輸波果刻,我真係唔開心左半分鐘ga。
不過唔緊要啦。公開賽都唔係太重要姐,
仲有班際越野,我會努力ga,
雖然我自知以我實力,贏唔到。
但我唔會好似舊年咁ga喇!
贏唔倒個人,都要贏班際。
如果有班際足球仲好,
我相信到時我地士氣會勁好多!
之後我地去左安捷,
踢踢下,陳喬X就用個波踢親唔係我地學校ge人。
果個人就話佢踢親人都句sor,
就勁爆粗喎。
陳同學由觀眾席走到另一邊。
一會兒後,那兩個人走去陳同學度,
我在足球場上踢波,唔知講咩啦。
不過我相信都係爆粗ga喇。
彭sir就走埋去,睇下咩事啦。
彭sir走到去,都俾人爆粗喎。
吳海明走去做和事佬,叫佢地算啦。
之後我都唔知點,果兩個人同埋兩個話睇下咩事ge都過左對面。
彭sir叫啊源通知戴sir,戴sir好快就黎左。
仲話call部車黎喎!
好快,一部警車到達,
一個軍裝行過去班人度,佢地聲都唔敢出,
有D唔關事ge都俾人鬧,
我依家真係覺得,警察好勁,好有威嚴,
搞左好耐之後,警察走左。
踢多陣,過左book場時間,
佢地話跟隊,踢多陣,彭sir就叫雞,
完場,叫我地一係踢佢走,唔係出左事都唔關佢事。
我唔理佢,同肥鵬,啊當佢地自己走。
其實又唔係唔知佢地係咩人,
又唔係冇同佢地踢過波。驚咩喎!
大家!為越野而奮鬥! |