~生果家族~甘蔗園
日記有咩用?
日記記的不只是傷心事,我也有很多快樂的事情可以記載!
新一年,新開始,新人事,新作風。
我也要有新的突破!
moto
暱稱: 柑庶
性別: 男
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
暴雨中比賽
2007-05-19
想做功課!
月記
我抽根喇!
2006 年 5 月 19 日  星期五   晴天


落漠 分類: 未分類

尋晚到十一點先想起要溫書,
又要包禮物喎!

今日好早就起左身,要溫書,
溫到禁上下,就覺得想訓。
就訓左陣,唔毅話幫我再包多幾層喎
好啊!包囉!

今日都冇咩特別野做,
lunch啊瀋送左1314粒星星俾佢,
唉!人地送野俾人咋嘛,
又禁多人走埋去睇!
唉~~~~~~~~~~~~~
佢又係ge!
緣盡情了時,讓我離去,不要讓愛破碎啊嘛!
雖然佢都稱唔上~~

PHY MC應該錯左唔少,
不過計數都算過得去啦。
愛斯基魔人冇溫到啊,
失左唔少分。

放學又傾DT,
又係咁,傾黎傾去都傾唔到。
算吧!早點兒睡,明天早點起床。

2006 年 5 月 18 日  星期四   晴天


DC米蘭輸波 鬱悶 分類: 未分類

今日我都算黑仔喇!朝早翻學前,
知道PTH file唔知去左邊。
死啦,要留堂,點算。
叫miss 蔡,佢又唔肯幫我改,
Lunch翻屋企食飯,
又唔記得帶衫,咪叫我細佬幫我囉。
翻到學校,搵石sir幫我改,又搵唔到佢。
咪搵小梁梁啦,我都知佢肯ga喇
miss真係好好人啊! 多謝!多謝!

今日場波,始終都係輸左。
射失9碼…對唔住啊!大家。
搞到其他人失望!
輸波果刻,我真係唔開心左半分鐘ga。
不過唔緊要啦。公開賽都唔係太重要姐,
仲有班際越野,我會努力ga,
雖然我自知以我實力,贏唔到。
但我唔會好似舊年咁ga喇!
贏唔倒個人,都要贏班際。
如果有班際足球仲好,
我相信到時我地士氣會勁好多!

之後我地去左安捷,
踢踢下,陳喬X就用個波踢親唔係我地學校ge人。
果個人就話佢踢親人都句sor,
就勁爆粗喎。
陳同學由觀眾席走到另一邊。
一會兒後,那兩個人走去陳同學度,
我在足球場上踢波,唔知講咩啦。
不過我相信都係爆粗ga喇。
彭sir就走埋去,睇下咩事啦。
彭sir走到去,都俾人爆粗喎。
吳海明走去做和事佬,叫佢地算啦。
之後我都唔知點,果兩個人同埋兩個話睇下咩事ge都過左對面。
彭sir叫啊源通知戴sir,戴sir好快就黎左。
仲話call部車黎喎!
好快,一部警車到達,
一個軍裝行過去班人度,佢地聲都唔敢出,
有D唔關事ge都俾人鬧,
我依家真係覺得,警察好勁,好有威嚴,
搞左好耐之後,警察走左。
踢多陣,過左book場時間,
佢地話跟隊,踢多陣,彭sir就叫雞,
完場,叫我地一係踢佢走,唔係出左事都唔關佢事。
我唔理佢,同肥鵬,啊當佢地自己走。
其實又唔係唔知佢地係咩人,
又唔係冇同佢地踢過波。驚咩喎!

 

大家!為越野而奮鬥!