今日早上都冇咩事情發生,
係PHY、同音樂堂時,我練歌,
有人讚我,搞到我有得串某人。
朝早唔記得帶…原本想Lunch帶,
又唔記得左,唉!都冇辦法,跟住就搭車去比賽。
對我都係荃灣班霸,實力有一定的雄厚。
女子公開組,令我跌眼鏡,
跑800米果個,平時好勁ga嘛,
今日…只可說不在狀態。
男乙同男丙,以大熱姿態勝出。
第一棒…算啦,唔講。
第二棒,到我喇,都算係咁啦,
冇俾人放,仲過左一個人添。
到第三棒,可能其他學校的人太快啦,我地俾人放喎。
第四棒,我地有林佳華,
唔使驚啦。佢一接到棒就爆,到第二百米就過埋其他人。
又跑得幾型喎!
到啊寶,算啦,我地都冇咩練跑,
當玩下囉!不過冇左大滿灌,
始終係個遺憾!
比完賽,就即刻翻黎啦,踢左陣波。
就去睇下小熊走左未,
當我行到石天時,見到有個好似小熊ge人走。
我就即刻跑過去,真係佢,
終於可以俾個鏡合佢喇。
晚上游水,陳桂榮同人串,
真係唔好火氣。
今日得到唔少,唔少人知ge秘密。
佢地又唔行翻去喎!雖然我都有D累,
不過行翻去好快之嘛!
|