~生果家族~甘蔗園
日記有咩用?
日記記的不只是傷心事,我也有很多快樂的事情可以記載!
新一年,新開始,新人事,新作風。
我也要有新的突破!
moto
暱稱: 柑庶
性別: 男
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
暴雨中比賽
2007-05-19
想做功課!
月記
我抽根喇!
2006 年 5 月 5 日  星期五   晴天


又係辛苦的一天 分類: 未分類

今日早上都冇咩事情發生,
係PHY、同音樂堂時,我練歌,
有人讚我,搞到我有得串某人。

朝早唔記得帶…原本想Lunch帶,
又唔記得左,唉!都冇辦法,跟住就搭車去比賽。
對我都係荃灣班霸,實力有一定的雄厚。
女子公開組,令我跌眼鏡,
跑800米果個,平時好勁ga嘛,
今日…只可說不在狀態。
男乙同男丙,以大熱姿態勝出。
第一棒…算啦,唔講。
第二棒,到我喇,都算係咁啦,
冇俾人放,仲過左一個人添。
到第三棒,可能其他學校的人太快啦,我地俾人放喎。
第四棒,我地有林佳華,
唔使驚啦。佢一接到棒就爆,到第二百米就過埋其他人。
又跑得幾型喎!
到啊寶,算啦,我地都冇咩練跑,
當玩下囉!不過冇左大滿灌,
始終係個遺憾!

比完賽,就即刻翻黎啦,踢左陣波。
就去睇下小熊走左未,
當我行到石天時,見到有個好似小熊ge人走。
我就即刻跑過去,真係佢,
終於可以俾個鏡合佢喇。

晚上游水,陳桂榮同人串,
真係唔好火氣。

今日得到唔少,唔少人知ge秘密。
佢地又唔行翻去喎!雖然我都有D累,
不過行翻去好快之嘛!

2006 年 5 月 2 日  星期二   晴天


壞消息 鬱悶 分類: 未分類

今日lunch同黃文灝,陳桂榮去打鼓,
打到打左鐘都唔知,有人上黎叫先落去。

放學去Art Room做野,Yuki去埋黎,
講左個壞消息俾我聽……

佢話…佢話…
佢話班際四號打啊!
唔係啊嘛,我好耐未打過波喇,
加上我星期四又要出去比賽,
都唔知時間安排會點,
體力就話冇問題姐,狀態唔好啊嘛!
我知有狀態都好難贏,但起碼打得好睇D呀。

頭先睇左D日本人殺中國人ge圖片,
覺得日本好衰,咁ge野都做得出,
對人禁殘忍,唔怕有報應ga咩?

我的心事,藏在我心,水從河流過,真的一去不返?
一定沒有可能再次流到那條河嗎?
我信,只要有信心,堅持不懈,
任何事都會衣滿著希望,
我不懂製造機會,但我會把握機會…
到了黃昏,朋友別離時,不要難過,
這只是意味著新的一天來臨,
和朋友再見的機會到了…