| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 7 月 12 日 星期三  |
| 2006-07-12 |
今日得我同bella兩個,,,[相依為命]
星期5可以如常返A...[good]
不過就足以試探到佢o地心理 [心態唔好,,,不知所謂]
放工打俾manki....佢好似有d燥底...[做咩呢?唔知呀!!!]
不過佢都話星期5出o黎冇問題!!!!![反常!]
聽日返貨喇...shit!!!
早d瞓+早d瞓zzzzzzzz
***brother
我有睇你xanga嫁,,,你唔好咁傷心啦!!!!
雨過天晴丫麻!!!!
俾d時間佢啦....都俾d時間自己冷靜o下!!
|
| 刊登時間︰2006-07-13 12:00 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 7 月 11 日 星期二  |
| sweet |
今朝1起身收到1個甜甜o既信息! [sweet]
心情都愉快d....快工都開心d!!!!
但係敏琪1個來電搞到我手足無措!!!
我係家樂家姐還是敏琪???
隨緣啦....安安定定就可以!!!! [家樂加油呀]
聽日又改更........返B好慘呀!! |
| 刊登時間︰2006-07-12 02:07 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 7 月 10 日 星期一  |
| busy day..... |
我好討厭係d間公司呀.....
為1我覺得好o既同事,,,,竟然都係自私精!!
每個人都自私[我好明白],,,,但佢地真係世間小有!!!
我要搵工搵工搵工!!!!!!
honam : 你要努力!!! |
| 刊登時間︰2006-07-11 01:18 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 7 月 9 日 星期日  |
| [姿] 屎 的 故 事 |
今日返工都幾開心....可能扮嘢的同事放假!!!!
[心情愉快!]
係公司不停講笑....無嘢做之如又好數!![good]
7點幾8點,,,gigi打o黎>>>
佢帶俾我無窮o既娛樂!!!
佢講屎...屎呀....攞去(紋)o左去啦!!!!!!
我都不停追問佢篤屎放係邊度!!!!!
***gigi小姐....想笑死人咩?!
估都估唔到我朋友玩屎?????
fly仲叫我細心諗o下當時情形.....
救命呀.........
唔理唔理喇.....
我要睇波lu!!!! |
| 刊登時間︰2006-07-10 01:59 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 7 月 8 日 星期六  |
| day off |
今日原本去沙灘玩,,,,,但因....
而取消o左d個行程!!! [sorry b]
b同我去o左太古城中心行街睇戲[新紮師妹3]
套戲<<<不知所謂!!....唔好笑+無聊
跟住去o左燈籠街去食sea food....嘉駿join!
食完就返歸lu!!!
****b
我感覺到你已經改變緊而開心!!!!
你開始識得點去體貼人!!!
希望我同你會穩定我地o既感情!!!! |
| 刊登時間︰2006-07-09 02:18 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | ... | 20 | »
|