| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 7 月 30 日 星期日  |
| 2006-07-30 |
琴晚可以過返甜甜o既夜晚!!!!
多謝我親愛的b.....
大家多d溝通啦!!!!
以後開開心心!!!!
good good good
|
| 刊登時間︰2006-07-31 12:17 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 7 月 27 日 星期四  |
| 2006-07-27 |
返工都好快過,,,[heehaaa]
好怏6點....收工!!!!
今日daddy+mami去o左旅行.....
如果家姐都唔返o既話....剩得我同bobo豬!!!!!
b又唔過o黎陪我...[唔體貼]
又悶死人咩?! |
| 刊登時間︰2006-07-27 08:47 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 7 月 26 日 星期三  |
| 2006-07-26 |
今日stock take....比逾期簡單且唔辛苦!!!
好怏到6點....即係我收工喇!!!!
本來心情都好好嫁.....
公司打o黎話我聽日可能只可以補2個鐘,,,仲係可能!!!
頂佢個肺丫!!!!!
我Q燥底law....生人勿近!!!!!!!!
跟住打o左bobo 1身!!!!!因佢咬我!!!!!!
***b
請你記住我講o既嘢!!!!! |
| 刊登時間︰2006-07-26 09:58 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 7 月 25 日 星期二  |
| 2006-07-25 |
放假都咁悶,,,想死!!!
阿b又要返工又要返學....冇時間陪我lu-.-
mami放3點半...
我o地去high tea,,,shopping in aberdeen,,,
跟住返屋企!!!!!
想悶死人咩?!
聽日仲要stock take....
要早d zzzzzz喇!! |
| 刊登時間︰2006-07-25 09:21 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 7 月 22 日 星期六  |
| 2006-07-22 |
今日返A呀...感覺真好!!
人手又調動喇.....我將會去causeway bay plaza I
仲好....時間1更過!!!
不過人流少d....悶d囉!!!!
今日4個都返齊.....好開心咁渡過.....heeheehaha!!!
期待fly豬生日....[冇禮物呀!!]
去邊呢?去邊呢??去邊呢??? |
| 刊登時間︰2006-07-23 01:30 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | ... | 20 | »
|