| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 8 月 15 日 星期二  |
| 2006-08-15 |
今日返5點,,,,好累呀!!!!!
琴晚打牌,,,,羸呀!!!![ $900 ]....yeah!
放工又同佢鬧交,,,,,
累人憎.............................
自己心情唔好,,,,又話我話佢!!!!!!
short 嫁?!
|
| 刊登時間︰2006-08-15 11:37 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 8 月 11 日 星期五  |
| 2006-08-11 |
***gigi
點解你咁大頭蝦呢???你個pass係你屋企,,,,我點會搵到呢??play me????????
聽日又改更,,,,預o左啦....都麻木哂lu!!!!!
bella仲幫我改o左個名...[nicole神算],,,heeehee
掛住我將會擁有o既米奇老鼠!! |
| 刊登時間︰2006-08-12 01:02 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 8 月 10 日 星期四  |
| 2006-08-10 |
今日補鐘收4點.....可以陪mami!!!!!
但fly打o黎叫我出去!!!!!
dinner之後就出o左去join佢o地喇!!!
有fly,,,小寧,,,gigi,,,,飛雲!!!!!!
又鋤dee啦!!!!嬴嬴嬴....[ $85 ]
***gigi
記得我o既米奇老鼠呀<<<<<好掛住佢呀
b係小氣鬼,,,,,黑人憎[去街就氹人瞓]
你好討厭呀!!!!! |
| 刊登時間︰2006-08-11 02:23 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 8 月 9 日 星期三  |
| 2006-08-09 |
返工放工,,,,冇咩特別!!!!
放工同mami,,,表姐,,,bobo去彩e度飲夜茶!!!!!
跟住同mami返屋企....mami俾o左d嘢我睇.....令我好有安全感
跟住同taopo傾o左陣電話,,,,原來佢都轉變o左!!!!
心都會羡慕佢可以咁叻!!!!! |
| 刊登時間︰2006-08-10 02:11 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 8 月 7 日 星期一  |
| 2006-08-07 |
今日放假,,,同阿b去o左disneyland.......
真係好細,,,,冇嘢玩,,,都幾悶!!!!! [ 好彩唔駛$姐!! ]
最期待係睇煙花,,,,fly豬話好浪漫嫁.....
點知係最期待o個刻有人互相問候人o地媽媽....真係大剎風景!!!! |
| 刊登時間︰2006-08-08 12:58 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | ... | 20 | »
|