| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 7 月 5 日 星期三  |
| sick leave day |
今日做懶虫....
好好的休息1天....應該係兩天!!![預計明天1樣]
同阿b鬧o左1埸小小小小小的交!
晚上又send o左1個好情感o既信息俾佢...
希望大家會更有進步!!!
[ i love u ]
聽日mami陪我去interview....
我發覺我係1定1定要係mami庇蔭下生活!!!
如果唔係會點.....[ dead? ]
***my brother
我會維護我同生o既愛情路....
希望你都可以keep住你同佢o既[親密朋友關係]....
至少唔好令人覺得討厭....已經成功
|
| 刊登時間︰2006-07-06 03:01 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 7 月 2 日 星期日  |
| little happy day |
今日開o左張 [v仔] !!! hapi!
之後又要過style house helpful.....
why me??tell me why?!
不過總算過得ok!!因part住的不是那廢人!
放工bbbb接我...都估到啦..你咁問!!!
自從冇做polo好耐都未試過喇!!!!!
返到屋企!!!佢地就1個1個咁瞓教.....
剩返我1個...悶悶悶!!!
聽日返唔返工??考慮中...........
我愛我o既朋友,,,[fly]+[manki]+[gigi] |
| 刊登時間︰2006-07-03 12:46 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 6 月 28 日 星期三  |
| day off...day off...day off |
今日開心開心開心....
同bb去唱k....跟住去長洲食海鮮!!!!! [yummy]
雖然時間好緊迫...又好累!!!!
但我好開心!!!!!
下次要游水游水游水!!!!
love my b |
| 刊登時間︰2006-06-29 01:15 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 6 月 22 日 星期四  |
| day off again |
今日同佢鬧交....
我覺得已經好麻木!!!
會唔會完?! [我唔想...但無可奈何]
討厭d種感覺....
得唔到快樂,,,,換來厭倦o既生活!
係結束還是開始.....[係兩方面都唔知]
討厭 討厭 討厭
好悶 好悶 好悶
可唔可以珍惜我?? |
| 刊登時間︰2006-06-23 02:35 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 6 月 18 日 星期日  |
| busy day |
今日bella sick leave!!!
只得我同joyce!!!
中途candy o黎幫手1陣!!!!
其實joyce都唔係佢o地講得咁差姐!!!
每個in charge /head都會自私d....
但起碼joyce都有相有量丫...
part佢都幾開心!!!
好過d認屎認屁o既人!!!
心好亂呀....咁點算呀?
我應該點?! |
| 刊登時間︰2006-06-19 12:44 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | ... | 20 | »
|