| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 4 月 5 日 星期三  |
| only me stay at home! |
今日媽咪&家姐去拜山,,,,daddy開夜,,,,
得我1個係屋企=.="
悶悶的好彩有精彩o既電視節目!!
1陣約o左b去dinner!!!!!
好悶呀....agnes b快D call back我去見工啦!
唔想日日係屋企her.....
搵$搵$......要儲$!!
|
| 刊登時間︰2006-04-05 06:17 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 3 月 30 日 星期四  |
| tired |
yesterday係敏琪生日!!!
首先7點幾鐘敏琪...青蛙,,,gigi,,,阿琪&me去colours cafe食飯.........
十點幾就去唱k.......
玩骰鐘>>>飲香檳,,,可樂,,,冰極,,,奶茶..............
6點幾返到屋企....冇瞓
等到9點半就澡涼>>出發去拜爺爺....
2點返到屋企!!!
2點半瞓5點就同阿b出街!!!
真係鐵人-.-"
同阿b去o左apm>>>then causeway bay..........
shopping,,,dinner,,,,back home............
食o下嘢,,,睇o下碟都4點瞓.....
so tired! |
| 刊登時間︰2006-03-31 09:46 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 3 月 28 日 星期二  |
| ............................................................ |
無聊的假期,,,無聊的我,,,無聊的係屋企..............真無聊!!
過埋d個禮拜要去搵工!!唔可以再懶惰喇!!!!!
搵咩好??唔知呢?到時先算!!!
*****b爺唔知今晚過唔過o黎呢?
過o既話....我就冇咁悶喇!!!!
聽日manki 生日 >>>真好!
可以一齊dinner,,,,一齊唱k,,,,一齊返屋企!!!
good......
幾時先可以打雀呀fly豬????期待中.....(我諗你同我一樣,,,唔好扮!)
|
| 刊登時間︰2006-03-28 09:49 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 3 月 27 日 星期一  |
| ............................................. |
今日真的去o左唱k.....太耐冇唱喇!!!真滿足!!!!!!!!!
琴晚同yoki去睇<<justin演唱會>>
都幾好睇....justin好可愛呀!!
*****而家係屋企悶悶的睇電視,,,上網.......
期待敏琪生日會玩得盡興!!! |
| 刊登時間︰2006-03-27 08:43 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 3 月 24 日 星期五  |
| DAY OFF! |
今日起身同阿b,,,媽咪去食晏.....跟住我就陪阿b就去剪頭髮!!!
then,,,we go causeway bay!!!!!!!!!!!!!!!!!
今日行程就係行o下街,,,食o下嘢,,,買o下嘢law!!!!!!
原本我o地想睇戲嫁,,,但係冇飛賣....b好失望><
不過我o地買o左聽日飛!!!!都好啦~
2006年3月24日係我係polo last day....
冇咩特別感覺!!!
見步行步啦...............
|
| 刊登時間︰2006-03-24 01:04 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | »
|