naam
暱稱: nicole
性別: 女
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
尚無任何好友
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 3 月 18 日  星期六   晴天


.............................................

今日心情麻麻!!!個人好似好悶咁!!!

今日原本好似好多節目,,,,但係都去唔成!!

1)同giordano同事去食飯.....有d返o左屋企,,,,有d上o左大陸,,,有d未放工....去唔成!!

2)同細蚊佢o地bbq........著o左短裙唔太想去..................

*****b爺就有join佢o地bbq=.="

好悶好悶好悶好悶好悶好悶!!!!

 

 

刊登時間︰2006-03-18 12:03 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 3 月 17 日  星期五   晴天


DAY OFF!

DAY OFF都仲要出causeway bay,,,因為要幫人做model night!!!!!!

本想一整日都陪媽媽,,,,但應承o左人,,,冇計!!!

都算唔話得啦~

返到香港仔同家姐& yoki行街.....

大家都有戰利品>>>真好!!

*****b爺唔做喇...平時佢又唔做嘢>>>我會有小小燥底!!!

          但今次見到佢個人真係落哂形,,,,個心都好唔舒服!!!

          慢慢o黎啦!!!!

阿穎又打o黎喇!!!!話wenny返o左o黎又約食飯wor!!!

真係非常唔想去,,,冇見咁耐,,,,都冇共同話題!!!

之前放o左2次飛機>>今次唔去唔得喇!!

算啦....唉1日啦~~~

刊登時間︰2006-03-17 12:10 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 3 月 13 日  星期一   晴天


unhappy....

今日突然有唔捨得polo o既感覺,,,,唔可以唔可以....我唔可以望回頭!!!

b爺今日第1日返工!!可以嗎?慣嗎??辛苦嗎???

**今日係後爛有說話聽><感覺不是味兒!!!

  不過是好是壞??唔知呢?!

星期4唔知會唔會剪得成頭髮呢??

其實都係睇我自己本人起唔起到身姐!!!!!^^

懶惰豬!!!

悶悶o既夜晚...冇人理會我!!!

討厭這感覺!!

真燥底!

刊登時間︰2006-03-13 11:58 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 3 月 12 日  星期日   晴天


S L E E P Y D A Y

今日返工好悶呀....因阿may放假,,,,阿比又要做勞作,,,冇得開會!!!

不過d時間都過得好快!!!!

放工同人去dinner.....

之後就back home lu!!!!!!!

返到屋企daddy mammy瞓哂喇,,,家姐又未返><

悶悶悶悶悶!!!!!!!!!

*****b爺聽日就要返工喇....希望佢快d慣啦.........

           不過佢同肥子一齊返我就會覺得好危險喇!!!!

           佢肯定帶壞我阿b啦!!!!=.="

終於睇到15/16喇....joey好索!!!真好^^

聽日好想sick leave呀....唔好唔好,,,,唔可以咁懶!!!!!!

知道了!!

好想自己剪幫自己剪d頭髮呀.....好肉酸呀!!!!!!!

刊登時間︰2006-03-13 12:03 AM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 3 月 10 日  星期五   晴天


*so happy* 愉快

今日返工真係開心......katherine開會呀,,,成日冇返o黎!!!!!happy

成4日冇見katherine,,,如果聽日佢都唔係shop...咁就真係good喇!!!

係公司成日諗住sang....佢好鼓勵我去開鋪囉...但唔係咁易嫁,,,最簡單就係$!

係邊度搵呢????right?

*****放工打俾媽咪>>>點知走狗?????

           媽咪一開門,,,,bobo就衝o左出去,,,,嚇到媽咪跑上跑落....之後係8樓先搵到佢,,,,

           正衰狗!!!!

今日wing o黎搵我...我好想好似以前咁放工一齊食宵夜,,,,一齊去活動!!!

勁開心囉同你o地一齊!!!!

wing,,,joe仔,,,jovis,,,kinny,,,阿肥,,,peter,,,sze man,,,英英

好掛住你o地呀!!!掛死咩

希望joyce會打俾我sencond in啦......如果會,,,,表現要好D,,再好D,,再好D!!!!

而家就呆呆咁等b爺電話!!!!佢又出街喇''''不過都好o既唔使係屋企悶=.=

掛住你!!!

刊登時間︰2006-03-10 10:33 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]