| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 6 月 14 日 星期三  |
| Day off |
今日放假....b冇陪我呀....
佢話星期6 wor!!!!
本來諗住打去gucci....
但諗諗o下...都係冇打!!!!
for get it!
3:00pm 同yoki去唱k!!!!
唱到7點,,,,再陪佢[sa sa]買嘢跟住返屋企食飯!!!!
mami聽日放假,,,好似話同daddy上大陸!!!
如果係咪得我1個law 
送o左mp3俾daddy ^^
joe law---happy birthday!!
|
| 刊登時間︰2006-06-14 10:29 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 6 月 9 日 星期五  |
| Happy birthday to b |
今日b生日呀....
我簡直係期待以久!!!![因我1早準備好d禮物送俾佢]
放工即刻飛奔返屋企攞禮物
跟住去9記dinner with family & b!!!
then go causeway bay !with b!!!!!
shopping,,,,brought his ipod nano,,,shopping,,,
返信德打機跟住返佢屋企!!!!
初初佢都悶悶不樂,,,好戲在後頭呀bbbbbbb
係佢涼澡o個陣,,,我已經放o左d禮物係佢張床喇!!!!!
佢1拆,,,,,heeeheeeeeeeee
just for u ---> nokia 6280!!!!
講真 : 我買仲開心過你收呀!
下年我生日,,,你知點做啦!!!!!
同你講o左嫁喇!!!!
i love u! |
| 刊登時間︰2006-06-09 02:21 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 5 月 30 日 星期二  |
| . |
今日真好,,,拍住tracy又放6點!!!![不過6點半先走]
b接我收工......行o下街諗住買生日禮物俾佢!!!
最終都係去o左anges b.....
買o左佢鐘意o個個俾佢!!!!
應該佢真係鐘意o既!!!!
不過我都會諗過第2份禮物送俾佢!!!! |
| 刊登時間︰2006-06-01 11:47 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 5 月 29 日 星期一  |
| . |
今日放假,,,真好!!!!
2點幾起身澡涼....4點到陪yoki出causeway bay
買嘢俾表姐!!!買完嘢去搵connie....
跟住接埋mami收工就返香港仔!!!!
表姐今日新屋入伙請食飯!!!!!
係表姐屋企o個陣,,,我都想搬出o黎住呀!!!
但我都唔會離開mami!!!!
同埋邊有表姐咁好彩[有雄哥咁好o既男朋友]
算啦,,,我都係1陣o既念頭姐!!!![真係?]
[[ gigi,,,唔好唔開心呀!!!
我同fly fly都會支持你....搵過第2份開心d o既工囉!!!!!
慢慢o黎啦!!!! 1定得嫁!!!! ]] |
| 刊登時間︰2006-05-30 01:06 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 5 月 25 日 星期四  |
| . |
本來今日預o左陪mami. . . .連阿b都冇叫佢過o黎!
但瞓到3點幾, , ,
起身打俾mami, , ,佢幫緊婆婆搬屋!
大約5點佢返o黎. . .
跟住我同daddy, , ,mami & bobo 1齊去百佳掃貨!!!
買o左好多嘢食, , ,hapi!
返到屋企放低d嘢就去grandma到dinner!!!!
跟住返屋企睇電視, , ,玩o下電腦就要瞓喇!!!
聽日要返1點呀
 |
| 刊登時間︰2006-05-25 11:10 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | »
|