好想向人講出我心中o既不快....但又唔想打俾人同人講....所以開1個網上日記!!!
今日sick leave唔知係咪因為佢?我真係唔想.....我要控制住自己...一定要!!!
一諗起有好多未做就頭痛喇...睇醫生,,,影相,,,,搵工,,,,,,,,,,,,頭都痛埋!!
真係shit
又同佢鬧交喇...又話陪我...一句是但啦就可以收線再瞓...瞓醒就打o黎先算??
可以嗎??
我唔理喇...點對我都好啦...佢越咁對我,,,我就越淡!!
希望如果佢緊我會明我!!我唔想好耐之後仲同佢一齊佢仲係咁愛理不理...
辛苦!
頭先同gigi傾o左一段時間.....覺得都好真心!!!我鍾意呀!!
fly仔???PR???shit!