| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 8 月 24 日 星期四  |
2006 年 8 月 22 日 星期二  |
| 2006-08-22 |
起身整d樣整o個樣就出去搵gigi.....
佢去整頭髮[電+負離子]<<<怪怪的!
陪陪o下佢,,,,我都剪埋1份!!!!!

跟住我o地去睇[戀愛初哥]
$40,,,,如果睇側田都抵o既!!!
不過kary就真係真係好樣衰呀!!!!!!!!
睇完就返屋企喇!!!!
***fly
下次先打啦!!! nam豬好累呀!! |
| 刊登時間︰2006-08-23 12:59 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 8 月 20 日 星期日  |
| 2006-08-20 |
今日係我係clavin klein o既last day!!!!
bella : 有冇唔捨得??
nicole : 冇!
bella : 1 d都冇?
nicole : 冇!!
bella : 真係1 d都冇?
nicole : [諗o左2,3秒].....冇!!!
d間公司俾唔到歸屬感我!!!!反而我覺得係d度好辛苦!!!
d人好是非,,,,好搞圈子!!!!不知所謂!!! |
| 刊登時間︰2006-08-21 01:15 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 8 月 18 日 星期五  |
| 2006-08-18 |
今日又sick leave!!!!
太眼瞓太累喇!!
琴晚出o左去打牌,,,,細蚊又輸喇.....上次輸$750,,,,今次$700!!!!
我就嬴$200,,,,yeah~
fly豬輸$$$$$$呀,,,,,,老鼠就出奇地嬴$500??!點解會咁o既賽果?!
小寧就走喇~~~~
我地又會好悶喇!!!!!!

|
| 刊登時間︰2006-08-18 09:17 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 8 月 16 日 星期三  |
| 2006-08-16 |
今日收4點......
同小寧+fly去lunch [車仔麵]
跟住幫小寧揀眼鏡行街買衫!!!!
跟住跟住見到青雲呀......yeah yeah yeah

[佢好高好型好man好黑呀!!!] |
| 刊登時間︰2006-08-16 10:31 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | ... | 20 | »
|