| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 8 月 5 日 星期六  |
| 2006-08-05 |
今日離奇眼瞓......可能瞓得唔好啦!!!!!
d兩晚成日發夢,,,,bobo豬又晨咁早噪醒我!!!!!
放工帶住沉重o既身體,,,,疲勞o既面容陪gigi dinner!!
但坐o左唔耐就走喇.....真係好累呀!!!!!!
sorry 呀 gigi!!!!!
fly豬打o黎cry.......嚇死我喇!!!!!!!!
開心d啦!!!
|
| 刊登時間︰2006-08-06 01:09 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 8 月 4 日 星期五  |
| 2006-08-04 |
今日好燥呀.....望佢o地快d有報應!!!!
係度越做越冇心!!!!!!![遲早放棄]
好彩可以同mami,,,家姐,,,bb,,,connie傾o下.....都冇咁嬲!!!!!! |
| 刊登時間︰2006-08-05 12:20 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 8 月 3 日 星期四  |
| 2006-08-03 |
今日又返貨,,,,又有人又可以輕易咁補鐘!!!!
我同bella真係命苦呀!!!!
同bella傾計....講o左好多男女感情生活!!!!大家都有唔同經歷同經驗!!!!
係o個陣時好強烈地憎恨1個人 [ 某pk ],,,又好好好掛住1個人 [ b ]!!!!!
跟住放工返屋企!!!食飯,,,睇tv,,,玩電腦,,,瞓覺!!!!!
快d掛8號啦....投訴你嫁!!! |
| 刊登時間︰2006-08-03 11:43 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 8 月 2 日 星期三  |
| 2006-08-02 |
瞓到3:45pm.....但仲未夠呀!!!!!
1/8/2006 [fly birthday]
放工去搵返gigi+fly....
我o地就出發去九龍灣睇hello kitty.....真係搵笨!!! [失望]
跟住就返causeway bay join manki+青蛙
我o地去C.E.O唱k.....冇耐阿kam同winnie都o黎喇.....好耐冇見lu...[肥o左wor???]
唱唱唱,,,玩玩玩,,,fly o既親愛的o黎o左....好幽默呀....[包糖先係你嫁!]
佢坐o左1陣就走o左lu....gigi都因為第2日要返工都走埋!!!!
跟住我o地玩大小,,,black jack,,,show hand!!!!!
阿亭同阿kam好似賭身家咁呀.....[the winner is kam]
跟住4點幾就走喇.....
flyfly生日開心ma?????
happy birthday to fly! |
| 刊登時間︰2006-08-02 07:11 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 7 月 31 日 星期一  |
| 2006-07-31 |
同bb關係仲係咁好....[真好]
keep住keep住!!
聽日就係flyfly生日喇!!!!
可以1伙兒去玩,,,非常期待.....
***b
你去鄭良party要乖乖呀....
我都會1樣嫁喇!!!! |
| 刊登時間︰2006-08-01 12:53 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ... | 20 | »
|