| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 9 月 14 日 星期四  |
| 2006-09-14 |
今日去anges b度interview!!
走o既時候都覺得幾大機會!
但返到屋企又好擔心!!
因為佢係我暫時為1 o既希望!!!
今日地震呀,,,,好恐怖!!![原本好科幻地覺得>>>king kong]....笑死人!
之後又驚有人跳樓........但原來真係地震呀!!!香港都會?![真奇妙!]
|
| 刊登時間︰2006-09-14 11:15 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 9 月 13 日 星期三  |
| 2006-09-13 |
之前睇過gigi係blog度講 "盲人+啞人o既故事"
我覺得故事有唔少提醒每對戀人o既事項!!
但講到佢o地分手後感到痛苦,,,何必仲要鬥氣?
但我想話....要明白d個道理唔係單方面,,,,而係要雙方! [1對戀人]
但回想,,,就算佢都有睇gigi o既文章的話......
佢都會1樣自我中心!!![唔會體諒人] |
| 刊登時間︰2006-09-13 08:40 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 9 月 12 日 星期二  |
| 2006-09-12 |
有時候我會埋怨自己是1個冇幸運o既人....
但從其他角度去睇,,,我已經好幸福!!
但我覺得都係勉勵自己o既說話,,,就算係幾有道理,,,都冇咩感覺!
我知人係唔可以靠幸運,,,但我覺得隋o左家人+知心o既朋友....
d個世界根本唔可信![連同陪我接近5年的人都1樣]
真的好害怕! |
| 刊登時間︰2006-09-12 06:55 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 9 月 10 日 星期日  |
| 2006-09-10 |
今日原本要早起同gigi去招聘會,,,,但b話鄭良記錯原來係星期3???!!!!
諗住再瞓之際,,,我的表妹[嘉宜豬豬]打o黎!!!
同完佢講電話,,,即刻醒哂啦![點解會咁嫁?]你要有主見同有交帶呀!!!!
9:00pm 同跑得好快o既gigi出o左去飲野+吹水!
同佢一齊講o下大家生活背景!![原來大家都有唔同難處]
11點幾嘉宜join.....
gigi講得好激動呀!!!!我表妹o黎嫁,,,唔係你表妹....唔使咁勞氣wor!!!
1:00am 我o地各自歸家喇,,,,聽日仲要早起呀,,,,shit! |
| 刊登時間︰2006-09-11 02:08 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 9 月 9 日 星期六  |
| 2006-09-09 |
今日同b都冇出街,,,慳d呀ma!
佢大約7點就走o左lu!!!
我就同mami係屋企睇電視同玩電腦!!
***fly
你打麻雀唔理我同GIGI,,,你一定會輸嫁!![係報應呀!] |
| 刊登時間︰2006-09-10 12:32 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | ... | 20 | »
|