I hope someday I can say I have no regrets in my life.

2007 年 12 月 31 日  星期一

新年快樂~~~

      Happy New year^^!!

      今日好凍呀....好唔慣早起身...神咁早要去補習XD....一起身凍到成個人僵晒...鼻水狂流..好灰== 用左3包紙巾.....本身以為真遲到啦...點知原來好多人重遲過我...包括導師...我念太凍啦個個都唔想離開暖粒粒的睡窩xd....之後去左太興食早餐..好飽= =連午飯都唔使食啦...杯奶茶就幾好飲既..d野食就=W=...

  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2007 年 12 月 29 日  星期六

非常遲來的聖誕快樂...

      聖誕都過左囉..重唔寫blog真係會發霉了==

      聖誕個幾日紅色假我唔敢出街=.=..好多人XD....呢幾日都冇咩做,不過最多活動都係昨天~

     琴日我去左奧海城到BBQ,都唔使自己燒就有食物送上來XDXDXD~~懶= =,不過都唔會食好多...費事太飽,通通都是肉....d青口食完之後先知到燒之前冇洗過....~+~....好彩到e家都冇咩事XD,第二次去個到燒LU~記得上一次BBQ完之後去左睇戲,點知搵間戲院搵到傻左...哈..今次食左周SIR四位數字既$....

      走個時,約左肥蘇係地鐵站等,因為要一齊去之後個個舊生打邊爐....入到花園酒家冇咩人...我地一坐底就有個啤酒女郎問我地要唔要生力啤..知道我地未夠年後重要話我知你地想飲既= =...其實我重未試過飲啤酒架~~....最後緊係冇理到佢...之後石sir先到..XD,今次又食肉啦= =小肥有急病...比唔到D野佢TIM...希望佢快D康復啦..

     返到屋企好累= =...

      最後祝大家Happy New Year∼∼

  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2007 年 12 月 19 日  星期三

今天....

      今日上完頭幾堂之後就好似冇上過堂咁=.=世史睇片,週會講聖誕聯歡會d野,之後就放學lu....今次個聖誕聯歡會總覺得麻麻地...=w=...聽講隔離班重慘XD,記得上年個次聖誕聯歡會都係冇咩人返..唔知今年會點呢。明天每堂又例排縮短10分鐘,早D放學。

     E排唔知做咩...返到屋企好累好累,一早起身都係好累好累.....好似想冬眠咁...好怪.....係咁打呵欠~"~....咩都唔想做=.=

  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


nam19
暱稱: 楠
性別: 男
國家: 香港
地區: 南區
日歷
最新文章
往日
成熟與幼稚
解壓音樂
Be positive
Who am I?
最近訪客
最近沒有訪客
站內搜尋
日誌統計
文章總數: 129
留言總數: 39
今日人氣: 20
累積人氣: 5120
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單