I hope someday I can say I have no regrets in my life.

2007 年 12 月 4 日  星期二

敗了......

       英文Reading...唔使講啦,我既弱項= =唔想講....唔想理.....唉....地理,今次譚sir勁呀出d卷比以前深左好多.......不過我係Map Reading到慘敗啦...夠竟點樣先係個地圖到計到個地方既面積出來呢....~"~好多書話數格仔= =但幅地圖都冇格仔>.<......有念過好唔好自己畫= =但係畫個幅地圖出來已經使左我好多時間= =最後又係唔夠時間做.....無言。

      聽日考中文作文同世史啦....希望作文唔會等外啦...係會考................加油!!

  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2007 年 12 月 3 日  星期一

............

       今日,第一日考試,一考就考英文listening,做做下個時,原來份問題答題簿寫個d data file既page錯晒= =..個監考MISS重要係完左個錄音之後先發現== ,搞到成個Task4亂晒大龍= =真係有d唔公平...又唔可以聽返~"~..之後task5-6都係咁,好彩唔係靠錄音.......之後到中史,同已前一樣重係唔夠時間做....唉~"~聽日到考地理啦......

      今日都fd傾傾下傾左去幾年後見返面會點.....個時可能已經唔記得d同學老師lu....唔知幾年後重有冇yck2既人記得我呢== .....時間沖淡一切= =真係有d殘酷.......希望隔多幾年之後見到已前班fds唔會擦身而過啦......

  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2007 年 12 月 2 日  星期日

Add Oil~

      聽日就考試啦....第一日就考中史真係少有xd....不過都好既~聽日第一樣就考英文Listening.....今日係K.Oten都學左做呢份卷既技考......希望我用得到啦+w+係會考呢份野係我英文合格既重要關鍵...XD,E家現代有精讀班...重念緊報唔報好...冇咩錢錢啦......

      今日,12月2日補選,屋企樓下第一次有咁多記者排晒部機係到影= =......唔知點解,今日條邨比平時多左好多人呀= =係補習社返來個時,見到區議會既落選人都為陳太拉票,唔知邊個嬴呢~~不過我冇份投XD

  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


nam19
暱稱: 楠
性別: 男
國家: 香港
地區: 南區
日歷
最新文章
往日
成熟與幼稚
解壓音樂
Be positive
Who am I?
最近訪客
最近沒有訪客
站內搜尋
日誌統計
文章總數: 129
留言總數: 39
今日人氣: 1
累積人氣: 5129
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單