同小露寶傾電話 很高興 謝謝你 ^^
歌唱比賽......心情很高漲....同niki語無倫次XD
上課室"我開親D薯片俾人拎走晒 想點-0-
開左第3包同媽媽豬慢慢食 呵呵
玩遊戲 笑死 無啦啦俾媽媽豬佢地嗌左出去玩吹(立)燭
我好勁架..吹左3枝 無晒氣 暈暈地"=D
抽獎...yoyoyoyo 我有份架 12號{甘b} 27號{我} 成日都抽到xd
1點幾走 同呀寶去apm行街... ...再上佢屋企 坐下"^0^
之後王梓軒打黎 同佢去食野 之dickson後尾都黎埋
食完 再戰apm 同呀寶買野--- 聖誕禮物 yoyoyoyo 
俾佢地話我地低B 有無搞錯 哩d係童真 哈哈哈
之後去一齊去睇波 見到大佬樂佢地 等忽忽 等死我地">0<
之後toto細佬佢地都黎埋 一齊玩 一齊玩吹波波 hapi
6點幾同dickson回家 傾計 原來我同dickson之間都有秘密 =)
搭搭下車 架車壞左 同dickson要行路返去 @____@ 攰死我
dickson* 行動吧 "!!! support ^0^
謝謝你們=) {排名不分先後}
※annie的出奇蛋+手信
※細k的高飛狗 終於等到啦"xD
※小露寶的萬樂珠
※may yu的糖 仲有一番鼓勵 的說話
※呀寶的珍寶珠
※王梓軒的無聊對話
※洲洲的朱朱力
|