|
起左身唔夠1個鐘訓返 5點嗌傻梓軒起身 我再訓
5點半再嗌佢 我地又訓返 6點幾先醒,,, 總括黎講我地好無聊 >0<
打俾小露寶,,,,嗌佢起身 又講機密" =) 哈哈哈 很高興
考地理 識識地 好多都係吹出黎 {傻梓軒教我的"*0*}
MC`` 靠toto細佬條鏈的好運..=) 希望岩多d ush
同王梓軒 小露寶 大佬樂 朕 食南苑 見到... ...感覺不好 很怪
我還是要冷靜下來 !! 緊守我許下的諾言 我不能心軟
-[沉默是金-``得王梓軒 小露寶 大佬樂先會明 ] 機密 要保密xD
食完返學校 同大佬樂搞下爛gag 等埋佢地考完oral就回家
|