尋晚分別同annie 寶細妹 小露寶 傾{機密 } 眼淚便已在浮游
無左王梓軒 心中有點不快 你係邊....wher are you 
每次我不快樂你都係度 點解今次唔係
你講過我唔開心你會第1個make me smile "=(
5點半嗌王梓軒 6點半嗌小露寶 "=)
灰沉沉的天 仲落雨 同心情勁配合 *0* 唉
同王梓軒 大佬樂 波波 寶細妹 去m記 我同寶細妹去坐 沈默是金
綜合 應該合格 *一路發呆一路聽...係度諗... ....諗埋晒d無聊野
之後同annie食早餐 m記 熱香餅好耐無食 "!!傾計
返去講鬼故 點知一d都唔驚仲好好笑 "同楊丹搞爛gag
口試 還可以吧 同2令一組 好搞笑 "底衫褲"-___-
等埋annie同ling 去譚仔食野 -再去apm行 購物 無錢了 @0@
*0* 係地球人都知道 annie係貞子
-不知如何面對是好 *
為何要落淚 落淚仍要一個面對 無謂的負累 怎麼不忍失去
我應該點做好 我應該要點 who can tell me ">___< |