|
2007-03-15 2007 年 3 月 15 日 星期四 |
|
|
今日... 係明報...w-inds. 上去了...kaka P.E....踢波...唔好LIKE... I.S...到講聲音了... ENG...講THE WORLD... THE EGG CRACK... CHIS....好悶呢.... GEOG...我地比人讚WO... 好難以至信呢.... CHIN...比QUEENIE拎左本書-.- MATHS...做數...
放左學...去小馬到...4:25就可以走人了... 練波.... 好累啊....
P.S 尋日篇野放左相啦.... |
| 發表時間︰2007-03-15 09:12 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| « | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | ... | 39 | » |