|
2007-03-12 2007 年 3 月 12 日 星期一 |
|
|
琴日好似冇打到..sor呀.. 今日...一早返到去...都要35分先入得學校... 唉... 今日返到去..係到搵comp... 點知係書包...星期日搵唔到-.- 跟住係到改正.... IS...講eyes....ok明啦... MUSIC...講書..好眼訓呀...冇講高麗...kaka 上一堂比佢串-.- CHIN...隻眼好自然細左...BC想訓覺.. MATHS...小"七"呀...好彩我識姐... 有一題唔多肯定... LUNCH...同威威&王子落左去打一陣波... 應"成"左佢好耐...今日終於打左... ENG....又小"七"...唔多識....唉.. 放左學..又話去E個..果個HM...最後冇去到... 返左自己HM...睇左2場火影... 做功課....係到瞄住部電視... 錄天氣報告...英文的...幾勁呀.... 學英文...(只是英文堂要用姐..) 今日TVB有3場新野上...睇左8:00果場..OK啦... 8:30冇睇...9:30睇左小小... 10:30..向世界出發...正呀...一定睇... 係咁先...睇電視...KAKA
↑↑↑↑↑↑↑他是誰???↑↑↑↑↑↑↑ 明天開估.... |
| 發表時間︰2007-03-12 09:49 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| « | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | » |