|
2007-03-06 2007 年 3 月 6 日 星期二 |
|
|
今日好累呀.. 今日放左學..去小馬到補課... 補到4:30走人...落左去練波... 今日中文堂...ok悶咁啦... 跟住英文...頂呀..勁白痴... 個micbox舍蓋"衫"左.. 開返咪算lo.... 仲係到罵人...佢都低B既... 有病就去睇醫生啦... 公民....唔知講左d咩.. CL...講貯存部件...我識..kaka 世史...勁抄"碌士"...
今日同大家講下"w-inds." E個名.... "w-inds." 係一家要細寫...唔好唔記得呀...仲有呀... "w-inds." 後面一定要有"."呀.."w"之後一定要有"-"呀... 以下就係3子既相..仲有一句... 識w-inds. 就要識E句英文... w-inds. are Ryohei , Keita and Ryuichi . 3個名既讀法就留返聽日講啦...
|
| 發表時間︰2007-03-06 10:12 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| « | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | » |