|
2007-03-14 2007 年 3 月 14 日 星期三 |
|
|
今日..我d花終於送出左啦... 冇食"零"檬....kaka 今日...頭2堂... CHIN....講兵馬俑... ENG...對小測...27/51... 合格..KAKA CEVD...冇聽到... CL...DICT...錯左3個炸...KAKA HIST...小"七"...唔多識... 放學...同CHARMAINE...瓊瓊..BOXCO...黃一明...同XXX(唔知佢叫咩名..) 一齊行返HM....
我D花呀↓↓↓↓..KAKA(相後補...UP唔上網..)
自己摺嫁... |
| 發表時間︰2007-03-14 10:30 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| « | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | ... | 39 | » |