|
2007-03-05 2007 年 3 月 5 日 星期一 |
|
|
嘩...n年冇打日記既我... 今日打返wo...係唔係好勁呢???kaka 今日放左學之前...同大家姐去跑步... 跑跑下....胃痛-.- 跑唔到....係到慢慢行...唉.... 真失敗-o-(有自知知名)好似打錯...是但啦.. 今日lunch又玩...一野騎上肥熙到... 佢大脾好軟呀....kaka 食飯果時...拎多左勁多叉...唉... 勁浪費....-o-" 聽日好似re dicta....我都未溫.. 聽日都唔知點過...唉.....!! 比d野你地睇...w-inds.既野...好正嫁... w-inds. new album...Journey
仲未出-.-好似3月頭出呀,,,好期待呀.. 仲有小涼既相...
|
| 發表時間︰2007-03-05 08:59 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| « | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | |