|
2007-03-10 2007 年 3 月 10 日 星期六 |
|
|
今日... 成日係hm...睇火影... 即係卡通片...睇到145集.. 仲有好多呀.... 成日都好悶... 夜晚... 睇左林海峰既是但up發花癲... 上年既....同踎低噴飯一樣,,, 都係talk show...都好好笑... 頭先食飯既時候...飲左d紅酒... 唔錯唔錯...可惜冇七喜同"零"檬... |
| 發表時間︰2007-03-10 11:24 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| « | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | » |