|
2007-03-22 2007 年 3 月 22 日 星期四 |
|
|
今日...正呀... 綠對紅....男仔... 綠贏左呀...kakaka 超開心....
今日放左學...係小馬到只係留到搭4就走人... 超正呀....thx晒呀..小馬...
星期一要上台唱校歌...-.- 都唔知咩事咁... lunch...係到聽...突然響我全名... 叫我上去wo...跟住DICKY同我講.... "平時係都屈得人多啦...今次你仲唔死" -.-都唔知點呀..明明我五音不全....我頂多都係識w-inds. d歌姐.. 今次係校歌..唉.. |
| 發表時間︰2007-03-22 10:48 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| « | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | ... | 39 | » |