|
2007-03-26 2007 年 3 月 26 日 星期一 |
|
|
今日星期一.. 本來要唱校歌既... 落雨...唔洗唱...kaka.."it's raining" PTH....DICT-.-唔識呀...食蛋.. GEOG...報告呀... HIST..無聊.... MATHS....同上.. CHIN...同上... CHIS...同上.. 英文...只是對WORKBOOK... lunch練話劇...唉.... 都OK既...但好多野仲未"汁"
大家努力呀... |
| 發表時間︰2007-03-26 09:50 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| « | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | ... | 39 | » |