|
2007-03-20 2007 年 3 月 20 日 星期二 |
|
|
今日本來冇咩既.. 夜晚超黑人憎.. 老豆老母係到問長問短... 超煩... 明明答左佢唔知... 又話我冇答... 好黑人憎...超想離開e1個定唔係2既地方... 老豆老母大晒咩??
I.S堂...調左位..坐第10組...離老師張台好遠呢... 放左學...3留完小馬先打得波...唉... 本原輸左1場既...之後追返/...KAKA
今日社排贏左..kaka..贏左黃社... 超正..好耐冇咁打過比賽啦.. |
| 發表時間︰2007-03-20 10:26 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| « | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | ... | 39 | » |