|
2007-04-02 2007 年 4 月 2 日 星期一 |
|
|
今日.. 早會勁快.. 上PE堂打排球... IS講眼..THEN PAPER尿片-.- ENG...對TEXTBOOK... CHIS...冇野做.. CHIN.一樣.. GEOG..對WORKBOOK... MATHS..訐數..用計數機.. 放學去左窕政室整埋個X"筍"
返HM..落雨呀-.-好黑人憎..
電話仲未好呀-.-要拎出MK整呀.. 有排..又要等到拜完山返黎先得=.= MAYBE成個假期冇得用....OH SHIT! |
| 發表時間︰2007-04-02 09:17 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| « | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | ... | 39 | » |