2007-03-30
2007 年 3 月 30 日 星期五
今日..英文話劇..完了....
好攰呀....好多人話我今日好型wo..
但我唔覺..聽日仲要返學..唉.. tobad..
死人陳欣欣..逼人...我晒憎人地逼我嫁啦..