|
2007-03-21 2007 年 3 月 21 日 星期三 |
|
|
今日// 好憎陳欣欣呢.. 佢大晒呢... 咩都係佢講晒呢... 又話黎呢...但又唔黎呢... 比佢玩死呢...
今日女仔打社排呢... 藍社對黃社呢...睇個勢呢.. 都係藍社贏硬呢..2比0呢....
聽日有大戰睇呢... "夏基華"大戰"free力"呢.. 萬"物"錯過呢.. |
| 發表時間︰2007-03-21 10:43 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| « | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | ... | 39 | » |