|
2007-04-03 2007 年 4 月 3 日 星期二 |
|
|
今日係我呀妹既生日... 好似13,14歲既生日... 係夜晚果時左叫左2個pizza... 好飽..今晚我食左...2塊pzza.. 2年蛋糕...1碗湯.. 飲左2杯野..(食量唔算驚人...) 最後仲要食左2舊榴槤..
今日.. PTH...發呆.. GEOG..睇人地報告.. MATHS...小測...最尾果題錯左-.- 係等角呀-3-頂呀..咁就錯左啦..唉.. HIST...對小測同對WORKBOOK... CHIN...DICTATION...OK識啦..睇人的-.- 調左位-.-隔離冇得"吸" ..唉.. 後面比料...KAKA CHIS...發呆.. ENG..我人生第1次咁就比左佢... 人生第1次比人搜書包... 人生第1次見咁大場面.. 人生第1次見到自己竟然有咁多野... 人生第1次比人搜身... 人生第1次比人索油..抽水..KAKA 我5大人生第1次咁就去左...唉.. VANE..祝你快D搵返啦/// D小偷...咪呁賤GAO啦..咁低賤既行為都做.. 做得出唔怕認...打就要企定...(好似唔係咁既組合-.-....是但啦...仲之差唔多..) AFTER SCHOOL...拎住箱野...搭車返HM.. 好重呀...放假要努力溫書啦...唔好可以玩啦...
PS:::::::::VANE...唔洗擔心..萬大事後面有人支持你.. |
| 發表時間︰2007-04-03 10:24 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| « | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | ... | 39 | » |