QOOZA WRITE MEMBER FORUM LOGOUT

2007-04-06

2007 年 4 月 6 日  星期五

大家好..本大少返黎啦...講返琴日同前日d野先..

---------------------------------------------------------

4月4日

E日我同老豆12點~1點左右就去坐車啦..

要返大陸呀...拜山...

我地過關好快...唔洗1個字...

我用"e道"..係"e道"...唔係"果道"..kaka...

返到去...3點~4點左右...

跟住睇電視...THEN...叫我去幫手搬野..

搬神台..好重呀...

由地下搬3樓...

可惜失敗了..然後拆左佢...

分件後拎上3樓..但拆左都OK重...

放晚睇完向世界出發就訓左啦..

夜晚比我個表哥既鼻"寒"聲多次嘈醒-.-

唉..佢個死肥仔呀..KAKA..

--------------------------------------------------

4月5日

E日...一早起左身...好似6:00幾次7:00幾...

但一定好早...THEN..出左去食大陸既"豬腸粉"..

同香港既好唔同...好好食..好食過香港既..

每次我一返大陸..都會去食嫁..

食完之後..去左買零食上山食..

BC我地要早D去..THEN..完左我呀爺先..

再到太爺佢地...又要等另一位叔叔到..

我仲要跳左上山2次-.-

上落侍次2次-.-

勁累呀..索晒氣...

完晒之後...落山..有幾次差D跌倒-.-

好似有成10幾次..好彩我平衡勁..KAKA

THEN...坐叔叔架車走人..一架4人私家車坐6人-.-

好逼..但冇計...

返去一個叫"石龍"既地方....其實係"石碣"..

首先去醫院睇姑姐..佢好似血小板有問題...

快D好返呀//

THEN就返左石碣啦..

係到睇電視...禁黎禁去..

冇野好睇...

跟住沖涼..D水唔多夠熱..

沖完之後冇耐..就去左打邊爐啦..

羊肉鍋..正呀...好好味..

返左屋企之後..睇電視..

睇完向世界出發就訓LU..

-------------------------------------------------

4月6日

最後到今日啦...

今日9點幾醒左...(係比人叫既..仲比佢厄左..佢話10回幾-.-)

THEN刷牙洗面..就去左睇墓..

BC座山可能會比人整平..SO要搵位放爺爺佢地..

仲要放埋太爺..但D墓唔多岩..

SO去左食野..

好多...食飽之段..姑丈就車我同老豆去火車站..

但D火車全部晚點..SO到坐大巴..

差唔多到羅湖果時勁塞車...頂...

差D訓著左...唔知做咩..SO累..

坐左成2個鐘車-.-

去到羅湖都OK多人...但都OK快..

返到HM成4:30左右..唔多記得LU..

跟住就訓左一陣...但訓唔著-.-

THEN玩電腦...跟住同平時差唔多...

---------------------------------------------

 

PS:::::坐大巴果時..唔知做咩喊左..

          可能好耐冇見叔公啦..好掛住佢...

          跟住諗到老豆同我講果句野"如果有心既咪去睇下佢LO"

         忍唔住留下左眼淚..從爺爺走左之後..

         第1次留眼淚...都有幾個月LU....

         仲有一樣野...係高速公路果時..有交通意外-.-

         搞到慢左好多..頂..

發表時間︰2007-04-06 11:28 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

MY PROFILE

暱稱: SIU彰
性別: 男
國家: 香港

MY FRIENDS