|
2007-04-06 2007 年 4 月 6 日 星期五 |
|
|
大家好..本大少返黎啦...講返琴日同前日d野先.. --------------------------------------------------------- 4月4日 E日我同老豆12點~1點左右就去坐車啦.. 要返大陸呀...拜山... 我地過關好快...唔洗1個字... 我用"e道"..係"e道"...唔係"果道"..kaka... 返到去...3點~4點左右... 跟住睇電視...THEN...叫我去幫手搬野.. 搬神台..好重呀... 由地下搬3樓... 可惜失敗了..然後拆左佢... 分件後拎上3樓..但拆左都OK重... 放晚睇完向世界出發就訓左啦.. 夜晚比我個表哥既鼻"寒"聲多次嘈醒-.- 唉..佢個死肥仔呀..KAKA.. -------------------------------------------------- 4月5日 E日...一早起左身...好似6:00幾次7:00幾... 但一定好早...THEN..出左去食大陸既"豬腸粉".. 同香港既好唔同...好好食..好食過香港既.. 每次我一返大陸..都會去食嫁.. 食完之後..去左買零食上山食.. BC我地要早D去..THEN..完左我呀爺先.. 再到太爺佢地...又要等另一位叔叔到.. 我仲要跳左上山2次-.- 上落侍次2次-.- 勁累呀..索晒氣... 完晒之後...落山..有幾次差D跌倒-.- 好似有成10幾次..好彩我平衡勁..KAKA THEN...坐叔叔架車走人..一架4人私家車坐6人-.- 好逼..但冇計... 返去一個叫"石龍"既地方....其實係"石碣".. 首先去醫院睇姑姐..佢好似血小板有問題... 快D好返呀// THEN就返左石碣啦.. 係到睇電視...禁黎禁去.. 冇野好睇... 跟住沖涼..D水唔多夠熱.. 沖完之後冇耐..就去左打邊爐啦.. 羊肉鍋..正呀...好好味.. 返左屋企之後..睇電視.. 睇完向世界出發就訓LU.. ------------------------------------------------- 4月6日 最後到今日啦... 今日9點幾醒左...(係比人叫既..仲比佢厄左..佢話10回幾-.-) THEN刷牙洗面..就去左睇墓.. BC座山可能會比人整平..SO要搵位放爺爺佢地.. 仲要放埋太爺..但D墓唔多岩.. SO去左食野.. 好多餸...食飽之段..姑丈就車我同老豆去火車站.. 但D火車全部晚點..SO到坐大巴.. 差唔多到羅湖果時勁塞車...頂... 差D訓著左...唔知做咩..SO累.. 坐左成2個鐘車-.- 去到羅湖都OK多人...但都OK快.. 返到HM成4:30左右..唔多記得LU.. 跟住就訓左一陣...但訓唔著-.- THEN玩電腦...跟住同平時差唔多... ---------------------------------------------
PS:::::坐大巴果時..唔知做咩喊左.. 可能好耐冇見叔公啦..好掛住佢... 跟住諗到老豆同我講果句野"如果有心既咪去睇下佢LO" 忍唔住留下左眼淚..從爺爺走左之後.. 第1次留眼淚...都有幾個月LU.... 仲有一樣野...係高速公路果時..有交通意外-.- 搞到慢左好多..頂.. |
| 發表時間︰2007-04-06 11:28 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| « | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | ... | 39 | » |