|
2007-04-08 2007 年 4 月 8 日 星期日 |
|
|
今日11點幾起身...又係咁遲-.- THEN落左去飲茶... THEN返HM....做MATHS... 唔識做-.-唉..... 想溫書...但唔識入手.... 都唔知點算,,,,,,,, 有冇人可以教下我呀?? 唉..... 今日又冇溫書啦.... 日日話溫既.... 但都係冇,.... 真係唔知點算.... |
| 發表時間︰2007-04-08 11:00 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| « | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | ... | 39 | » |