|
2007-04-07 2007 年 4 月 7 日 星期六 |
|
|
今日仲係放假.. 成日都話要溫書.. 但都唔知點溫.. 唉....今日做左d功課... 做到勁唔想做.. 聽日一定耍溫呀... 要努力啦...唔可以再係咁既樣.. ---------------------------------------------- 今日成日都係o係HM... 冇野做...勁悶.. 今日終於好似以前咁.... 訓到11,12點先超身.. 希望唔會再係咁...要有遲睡早超既習慣呀... KAKA.... -------------------------------------------------- 想有得聽w-inds. 既... Single-Mega Mix w-inds. 一定好好聽啦...隻碟出左好耐啦.. 但仲未搵到-.-唉... |
| 發表時間︰2007-04-07 10:27 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| « | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | ... | 39 | » |