|
2007-04-11 2007 年 4 月 11 日 星期三 |
|
|
大家唔好意思... e幾日都冇咩特別既野發生... so冇點打到qooza.... 原來冇打都有成3,4日... 唔睇唔覺tim... 今日我又打啦... 但都係冇咩特別既野... 今日4:45去到體育館.... 本來話打波既... 但冇得打-.- 唉.... 返黎果時食左條雪條.. "大腳板"/..好好味.. |
| 發表時間︰2007-04-11 11:41 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| « | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | ... | 39 | » |