2007-03-25
2007 年 3 月 25 日 星期日
今日冇咩特別..
朝早去睇男丙打學界...
win左2比1
跟住去食野...
食完去左朝陽打波..
返到hm 5點幾...
做地理個報告//
聽日既校歌好難唱呀...
星期五個話劇要比心機..主角聽日要背晒劇本呀..
大家都要努力呀..