|
2007-03-09 2007 年 3 月 9 日 星期五 |
|
|
今日係王子既生日... 又係佢分手既大日子... 冇估錯...好似第3 or 4次了... 今日lunch...係我畢生難忘既一日... 就是..第1次比人扔蛋糕///我既第1次就係咁.. 比你地啦..唉...成面白晒... 即刻去次所..洗面... IS...得1堂多5 MIN 時間//BC F.用左好多時間黎早會... MUSIC..比佢串左一陣...唉... MATHS...畫3角形... ENG..有個肥豬黎左監堂...係到訓覺.... CHIN...OK悶啦... 放學...返HM..睇林海峰踎低嘖飯.... 好搞笑....真係超低鹿..勁搞笑.. 入面既一首歌既歌詞...改編《勁歌金曲》
買餸 最驚孔雀石綠 食左有毒魚頭 全靠柏芝的勇氣 愛是最大權利 人民幣 係最威 我說過我有壓力 望阿叔教教我點解決 有對軟硬在紅館 唱到氣絕未點本 魔鬼警察好狼 殺兩個同事搶走配槍 邊個大佬 扑濕俊仁 就算你笑我超低能 兼勁搞笑 |
| 發表時間︰2007-03-09 10:48 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| « | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | » |