今日一起身就打比ceci, ,,,
點知佢唔返wo=33="so loney>3<"
之後同麻子,,巧明一齊返...到左粉嶺等齊人就返學了!!
返到去上堂...悶悶悶...小息同林怡佳!!
之後又上堂=33="食飯,,,食完落去買野飲!!
then"又上堂lu*上上上....
放學,,,留堂呢?!唔想留牙!!>33<"無人同我走!!
點知都係要留的!!留完落去...見到巧明...
問我係咪一個人...之後同佢一齊返上水>w<"
好彩有佢陪我...之後返到上水同佢去還碟...
then就走啦...xD"宜家又覺得巧明好人^^*
經過舊場...見到ky...係到坐左陣,,,就叫佢同我返一返屋企先
then,,同老豆講去cut頭!!唔理佢比唔比啦!!
佢走左,,,叫ky入黎我屋企!!換完33汁好野,,,,就落去啦!!
去左舊場講左D野,,,就去左cut頭...點知未去到,,,
係十字路口就勁大雨=33="避雨,,,>33<無落雨就行左去舊街到...
念左一陣去邊到cut頭好?!之後入左去H2到cut**
好好笑牙!!ky等得好無奈呢?!-ww-"無心的,,,
cut左好奈牙我,,,條友幫我jei埋,,,ok punk,,本來jei勁D不過驚返到屋企比人屌!!算了///
之後到ky cut啦!!哈哈...佢cut左前面呢!!
cut到7點4到就back home啦!!
|