今日12點幾,,無啦啦黃太上左黎探我=..="
之後又要聽經!!好彩聽到1點幾姐!!
聽完,,,洗頭+換3!!差唔多2點媽子就打比我啦!!
問我係邊到等...之後去左大m等!!
落到樓下見到大口狗佢地,,我大叫大口狗,,我話尻我馬騮頭!!仆街-ww-"
等ky果時,,,係咁比人望!!好似變左隻怪獸咁=﹏="想點??
ky黎到,,,就尻左陣!!之後返天平食野,,,
去大快活開餐,,xD!!勁影相!!
之後又去左體育館個更衣室到玩,,,
影相+吹水!!4點幾cc出黎,,,
比返個袋佢,,,之後就又尻!!無聊到極牙!!
去左上水中心,,,睇碟!!@@""好多都想睇牙!!xD"
之後又去左名都,,,cc+ky買墨魚丸食!!
食完,,,cc返屋企,,,我就同ky去大快活傾計!!
傾傾下,,,大口狗叫ky幫佢買野飲,,,買完,,,
拎左過去,,,就走啦!!返去途中,,見到B LOK,,,今日見到佢兩次啦!!
返返大快活坐!!傾計,,,之後又去左區場坐,,,
坐坐下見到喂蚊同佢bf經過!!=...=""呆左!!
之後傾計,,,7點半就back home!!
|